آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)
آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)

آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)

Learn Android Programming

SEM چیست؟

SEM  یا بازاریابی موتورهای جستجو  ، کوتاه شده عبارت Search Engine Marketing  می باشد. این روش شامل قرار دادن تبلیغات پولی شما در نتایج موتورهای جستجو می باشد که با توجه به کلمه کلیدی مناسب مورد نظر خودتان و براساس تعداد نمایش به بازدیدکنندگان صفحات جستجو برای شما هزینه خواهد داشت. در واقع تبلیغات شما به تعداد بازدیدکنندگان از سایت‌تان بستگی ندارد.   

 

وقتی یک کاربر اینترنت بدنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین می گردد. نخستین جایی که رجوع می کند ، موتورهای جستجو خواهد بود. حال اگر 50 شرکت آن نوع کالا را در وب سایتهای خود در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگانی است که جایگاه سایت آنها در موتور جستجو بهتر باشد. 

گرچه امروزه فروشگاههای اینترنتی زیادی هستند که طیف گسترده ای از کالا ها را به فروش می رسانند اما همچنان رقابت سختی برای بالایردن سایتهای فروش کالا در موتور جستجو وجود دارد. این جمله معروفی است که : « اگر گوگل به شما لبخند بزند ، بازار به شما لبخند خواهد زد ! »

در مقایسه بین SEO تنها و SEM، سرعت بالای SEM در نتیجه گیری بسیار چشمگیر است. اگر شما میخواهید سریع پیشرفت کنید و نیاز به بازدیدکنندگان زیادی در زمان کوتاهی دارید با پرداخت هزینه آن به هدف خود خواهید رسید ولی در SEO شما نیاز به صبر و زمان بیشتری برای کسب موفقیت دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد