آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)
آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)

آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)

Learn Android Programming

آموزش تغییر و حذف پسورد(Local Account) در ویندوز 8 و 8.1

اگر کلمات عبور را دوست ندارید و آنها را دست و پا گیر می‌بینید و تمایل ندارید زمان بالا آمدن ویندوز، کلمه عبور وارد نمایید یکی از روش های زیر را انجام دهید :


روش اول :

1 - نشانگر موس را در گوشه بالا یا پایین سمت راست دسکتاپ قرار دهید و از نوار چارمز (Charms Bar) برروی Settings و سپس در پایین صفحه برروی Change PC settings کلیک کنید.

2- در منوی سمت چپ در ویندوز 8.1 برروی Accounts کلیک کنید. (در ویندوز 8 باید برروی Users کلیک نمایید)

3- برروی Sign-in options کلیک نمایید. در گزینه‌های نمایش داده شده در سمت راست و در بخش Password برروی Change کلیک نمایید.     

4- در بخش Current Password ، پسورد فعلی اکانت خود را وارد نمایید و برروی Next کلیک کنید.

5- در این مرحله، اگر قصد حذف پسورد را از اکانت خود دارید، گزینه‌ها را خالی باقی گذاشته و برروی Next کلیک کنید.


اگر قصد تغییر (تعویض) پسورد فعلی را دارید در بخش New Password ، پسورد دلخواه خود و در بخش Reenter password  مجدداً پسورد را وارد نمایید. در بخش Password hint عبارتی را به عنوان یادآور رمز قرار داده شده وارد کنید. برروی Next کلیک کنید.


6- برروی Finish کلیک نمایید. پسورد اکانت شما تغییر داده شده و یا حذف شده است. پس از Sing out و یا پس از ریست ویندوز، برای ورود مجدد به اکانت خود، شاهد تغییرات خواهید بود.


روش دوم :

دکمه ویندوز صفحه کلید را گرفته و کلید R را بزنید و در پنجره باز شده عبارت netplwiz را تایپ کنید و سپس کلید Enter را بفشارید. حال در کادر گشوده شده تیک مربوط به عبارت Users must enter a user name and password to use this computer را حذف کرده و OK کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1398,05,26 ساعت 00:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد